Ångest

Imorgon ska vi jobba. Det kan inte vara sant. Frivilligt också! Men allt känns ju så bra sista dagarna innan semestern, man svävar på små moln eftersom man har en hel evighets ledighet snart, snart... Och helt plötsligt lovar man snällt att komma in på semesterns sista dag coh jobba extra. Wtf?
Jaja. Snart är det rutiner som gäller igen, som Maria sa. Det är väl det enda positiva jag kan komma på med att börja jobba igen just nu.
Och som vanligt får man hålla tummarna på bra väder.

Kanske inte ska mena det där. Det verkar som att jag jinxar mig själv varje gång jag säger bra väder.
Nu sa jag det igen!
Upp tidigt imorn, dags att nana snart. Fy vad tråkigt.

Tänk positivt skulle jag ju göra! Se här, positivt tänk!!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja, du får stå och hänga på låset! ;)

2007-08-02 @ 23:12:01
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0