Grubblerier

Jag tänker mycket. Jag tänker jättemycket.
Och nu menar jag inte att skryta, utan jag tänker mest på ganska dumma saker... Som att jag kanske har cancer. Eller på kvällen, så hoppas jag massor att jag kommer att överleva natten och inte sluta andas i sömnen.
Summa summarum, jag är ganska knäpp. Och jag tror jag måste sluta med det.

Vissa hade nog kallat mig hypokondriker, och det är jag nog... Men mitt största problem är just att jag inte kan sluta tänka! På allt! Vad händer när jag dör, kommer jag leva över medelåldern, var slutar universum, vad tänker andra på och varför har jag så många leverfläckar!?

Men det jobbigaste för mig just nu att tänka på är detta;
Jag oroar mig konstant för allt och alla. Speciellt mycket oroar jag mig för döden, och att dö. Men sedan läser jag att de som oroar sig mycket kommer att dö i förtid! What!? Snacka om att få ångest över det...
Så på något sätt måste jag vända pessimisten i mig till en optimist för att leva längre.
Men hur då?

Kommentarer
Postat av: anna

önskar jag kunde säga hur.. men det vet jag inte :/
Å varför världen är så orättvis.. ja du.. den frågan har jag ställt mig jsälv många gånger.. suck.. sa det vara s¨här svårt att få en bäbis??!!
LÅÅÅVA ATT DU FIXAR PHOTOSHOP NÄR VI KOMMER TILL ER DÅ!!!
hehe.
puss

2007-08-01 @ 15:32:12
URL: http://nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0