Inredningsrunda


När blir det?
Jag och Anna ska ta en dag i stan och bara kolla inredningsgrejer! Gu va roligt!! Längtar redan, vi behöver ju massa saker båda två... Jag i november och hon i februari. Kommer bli en massa tapeter, krimskrams och möbelkoll. Nu i helgen kanske? Men dom ska ju komma hit på lördag och då hinner jag nog inte.
Åh nu orkar jag snart inte vänta på lägenheten mer! Vill flytta nu!
Dom har inte byggt på lägenheten på flera veckor så jag undrar om dom hinner få klart det i tid...

Kommentarer
Postat av: anna

Iiiiiiiiiiih!! Pirr pirr! hinner du inte på lördag om vi kör en runda dådå? för jag e så sugen på en runda NU NU NU!!!!!
Puss min ängel!

2007-08-05 @ 15:40:47
URL: http://nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0