Jag = godisperiodare


               image68                
Som de flesta som känner mig vet, är jag en riktig periodare när det gäller godis. Ett tag åt jag bara nötcreme, en annan gång köpte jag tretton påsar kinapuffar i veckan... ja, det finns många exempel. Nu har iof Marabou Daim hängt med ett tag, så det verkar som att den är här för att stanna. En annan sak jag börjat med ganska nyligen är popcorn. Har aldrig egentligen riktigt gillat popcorn, men nu är det underbart! Kan lätt äta en påse själv.
På typ 5 minuter.
Det viktiga är att det ska vara Estrellas med smörsmak, ja helst iallafall. Mmm.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hejsan! :) va kul att du har en blogg!! Jag minns också perioden då du år massa geisha... och va du inte lite förtjust i pringles ett tag också? :)

2007-08-19 @ 17:26:00
URL: http://www.annikanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0