Postfoto.se, bästa digitalbildsframkallningen

Idag var det premiär för springningen... Konstigt det ordet ser ut?
Iallafall, jag sprang bara några minuter och sen fick jag panikhåll! Vad är håll bra för egentligen?  Samma sak med hicka, vad ska det vara bra för?
Så sprang tillbaka med lite stopp, och Dimman var riktigt grym och sprang några varv till! Ska inte äta nåt innan nästa gång. Sen har vi tvättat, handlat och nu ska jag fixa storfrukost framför tv:n och lite Scrubs.

Måste rekommendera: Postfoto.se, en riktigt bra sida för att framkalla digitalfoton, fick hem dom idag och kvalitén är riktigt bra! Beställde med vit ram runt bilderna, är snyggt tycker jag. Inte farligt dyrt, 75 öre per bild och 40 spänn frakt. Överkomligt! Tog bara två dagar att få hem dom också.

Kommentarer
Postat av: Maria

premiär springet grymt! efter några springar orkar ni snart hur långt som hellst:)och de e en bra skänsla...jasså korten blev bra, kanske kan få se resultatet idag eller imorron??

2007-08-17 @ 13:29:43
URL: http://www.santamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0