Reunion

Häromdagen läste jag, som vanligt, dödsannonser, födselannonser och andra lika intressanta saker. Såg ett bekant namn och frågade Dimman om han kände igen det, eftersom det var ett grekiskt efternamn.
Min gamla bästis! sa han. Eller ja, gamla kompis, kanske det var. De var oskiljaktiga under mååånga år. Kanske ska tillägga att jag såg namnet under "Förlovade".
Iallafall, han ringde upp honom dagen efter och han blev lika glad att de hördes av igen. Så vi sågs alla fyra i fredags och hade skittrevligt!
Plus att varje gång jag tittade på Dimmans kompis tänkte jag bara att han är en exakt kopia av Joey i Vänner! Jaja...
Det var roligt iallafall. Måste ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0