Skitlön och shoppingsug passar inte ihop

Fick min lönespec idag och det var ingen vacker syn. Var ju borta från jobbet en vecka på grund av missfallet jag fick så det var ju inte mycket att göra åt det. Men samtidigt är jag mer sugen än någonsin på att shoppa massor av saker. Speciellt saker till lägenheten. Bäddsoffa ska vi ju ha i det lilla rummet, och dessa står på min lista:
 Denna är min tillfälliga favorit. Snygg, enkel, stilren och billig! Passar dessutom mycket bra till mitt... eh, vårat blivande svart-vita rum. Den helsvarta är också snygg.

  
Gillar dessa också, så vi får väl se hur det blir. Känner jag mig själv rätt så hinner jag ändra mig ett par gånger innan vi flyttar. Anyway så kommer det bli en snål månad. Får väl hindra mig från stan och shopping genom att göra andra saker. Jobba över till exempel. Eller bara vara hemma... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0