Töntiga svenskar

Nu har dom gått, stackarna! Bebisen sov mest hela tiden på kvällen så vi hade hur trevligt som helst! Tänker bara på att dom brukar ha sovit några timmar själv vid detta laget så att dom är pigga när han vaknar vid typ... 5.
Jaja, vad gör man inte för att hänga med oss lite!

Tänker just nu mest på att jag ska upp tidigt imorgon, bara för att jag är en sådan mes att jag inte vågar säga nåt när hon ansiktsbehandlaren säger "vid tio, går det bra?".
"Javisstingaproblemalls", hör jag mig själv säga när jag vet att jag knappt har öppnat ögonen vid den tiden annars. Damn, att man ska vara så svensk! Kunde ju bara frågat om det fanns någon senare tid.

Påminner om en annan sak där jag var riktigt mesig. Var ute och skulle äta middag och dricka drinkar med Amie en lördag, och det var knökfullt med folk på restaurangen. Så vi väntade en timme i baren, sedan efter en halvtimma fick vi beställa, och jag gjorde två enkla ändringar på maten. Pommes istället för klyftpotatis och pepparsås istället för svampsås. Han berömde mina fina, "gröna" ögon och gick. Efter en timma till kom maten, halvkall och med klyftpotatis och svampsås. Suck och stön. Men jag tuggade väl i mig för jag var så hungrig. Och när han frågade om det smakade så Javisst gör det det! Mmm! Och jag gav till och med bra med dricks.
Vilken tönt jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0