Tröstshoppar

Hemma igen, borde väl egentligen sova nu men är klarvaken av nån konstig anledning. Allt är som vanligt igen, känns knappt som att man varit borta överhuvudtaget. Och som en liten bonus är det 45 grader varmt och vi måste gå i dom jäkla kläderna.
Som tur är finns det flera sätt att muntra upp sig på. Till exempel, shoppa lite. Inhandlade idag en inte så blygsam lista med kläder från H&M. Bland annat denna blus och tunika. Tror silver passar mig som är blond (?) och den blåa... jaa, jag behövde lite färg i garderoben! Plus andra saker också. Väskan beställde jag inte, don't ask me why, men den är precis lagom. Vill ju ha en vit, så jag får väl lägga till den i beställningen imorn eller nåt.
image60image61image62


Kommentarer
Postat av: Maria

Uch ja kan tänka mig att det är hett in inne på volvo dessa dagarna mm har ialla fall haft två bra dagar nu innan regnet. Hoppas de blir bra på fredag igen måste kännas bra med lång helg efter första jobb veckan:)

2007-08-08 @ 12:29:31
URL: http://www.santamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0