Wünderfül dag!

Hade planerat denna dagen ett tag, gillar att göra lite roliga saker för honom ibland. Även om jag blir helt förstörd när händelserna avviker lite, lite från planen.
Igår fick han som sagt sina skor i present, så han trodde väl inte det skulle hända något speciellt idag. Satte på kaffet och berättade att han var ledig från jobbet idag. Wiee!, tänkte han då kan jag tänka mig.
Gjorde frukost och kollade på Scrubs, gick och pysslade lite i lägenheten medan han kollar börsen och grekisk fotboll, båda lika intressanta, på datorn. Sen får han tio minuter att göra sig iordning på, jag har packat picknickväskan och vi åker till Rambergets utsiktsplats. Jättemysigt. Äter räkmackor, och kärleksmums och studerar ett homopar lite längre bort och funderar lite över hur många som haft sex alternativt hoppat ner just här. Sen fick han sin extrapresent, ett fotoalbum där jag... Ja, hade satt in massa kort och skrivit till. Enligt egen utsago var det den bästa presenten nånsin!
Mission accomplished.

Sen hem, slappa lite, göra sig fin, gå på restaurang, fika och sen bio. Rush hour 3 som han har pratat så mycket om. Den var faktiskt rolig! Så nu är vi nöjda. Och mätta.
By the way, helt otroligt hur stor en "stor cola" kan vara egentligen! Var är vi, i USA?
(Hmm, den ser inte så stor ut på bilden kanske, men den var enorm! En liter, minst!)


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en mycket lyckad dag,lät mysigt men kanske inte så mysigt som vi har det inne i fabriken, men nästan :)

2007-08-21 @ 01:32:55
URL: http://www.santamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0