Fredagsmeditation

Usch. Känner mig som en luffare.
Har bara gått utanför dörren en gång på tre dagar. Känns som att jag har influensa eller nåt. Fick iallafall tag på lite saker på Media Markt. Bland annat Grey´s anatomy säsong 3 och så fick Dimman äntligen tag i Buzz sport. Det var typ det, sedan orkade jag inte mer. Handlade lite snabbt på Ica också.

Sedan bar det hemåt och då däckade jag i soffan. Gjorde hemmagjord pizza också lite senare, för första gången i mitt liv. Den blev grym! Om man får säga det själv då. Och det får jag väl, Dimmans mamma gjorde det mesta...

Nu har vi snart plöjt igenom säsong 3 på Desperate och växlar med lite Lost däremellan. Tur att Dimman får lite ledigt från mig då och då, annars hade han tröttnat på mig dom här dagarna väldigt snabbt.
Önskar att jag fick lite ledigt från mig själv också, just nu. Längtar till januari.
Hoppas på nystart på många olika sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0