I lördags...

Var hos mamma och pappa ganska tidigt och började fixa dagens middag. Menyn såg ut så här:

Förrätt: Räkrörabakelser med ostbågar på sidorna (faktiskt riktigt gott)
Varmrätt: Fläskfilé med gorgonzola och konjakssås, med bakad potatis till och massa olika röror.
Efterrätt: Prinsess- och Swarchwaldtårta

Men eftersom jag är den jag är fick jag i mig en Marabou Daim efter det också :)
Sedan var det presentöppning, vi var tio personer där och fyra av dom fyllde år. Så det tog sin lilla tid! Alla verkade nöjda med sina presenter iallafall. 
Finbesök från Katrineholm

Pappa fick ju sin önskade Guitar Hero 3 så det var vi ju tvungna att prova! Kunde vara bra att förbränna lite kalorier efter middagen också. Men den som rockade mest var mormor, helt klart! Jag skrattade så jag grät när hon skulle leka gitarrproffs. Har allt på film, som är mycket roligare!
 

Sedan blev det ju såklart Singstar. Emelie fick en ny skiva som vi provade, och det var roligt som vanligt! Systers pojkvän var där också, var liksom första gången man träffade honom på riktigt! Trevlig pojke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0