Orka

Vet inte vad det är med mig. Men orkar inte göra någonting. Bara sitter i soffan och slappar, och jag njuter av att inte göra någonting! Egentligen borde jag väl hitta på något nu när vi är lediga... Det dåliga samvetet slår till då och då. Men är ganska så bra på att slå bort det.

Snart kommer min Anna hit!
Hon ska gifta sig den 12 januari och av någon konstig anledning vill hon att jag ska ta bilderna... My god, vilken press! Den viktigaste dagen i livet måste det ju finnas bra bilder ifrån! Usch, vilken prestationsångest. Blir inte bättre av att hon tjänar pengar på att fota andras bröllop!
Jaja, hon får skylla sig själv. Ska göra mitt bästa såklart!

Nu ska jag ladda  in lite bilder från kameran, var hundra år sedan så det lär vara några bilder där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0