Ska jag våga mig ut...

Vilket pissväder det är. Idag precis som alla andra dagar. Snacka om att man blir deprimerad. Undrar om självmordsstatistiken skjuter i höjden vid sånt här väder? Usch.

Ska strax våga mig ut i rean tänkte jag, känner inte direkt för det, men har knappt varit ute på två dagar nu så det är väl bäst att få lite frisk luft. Blä.
Ska till Media Markt och köpa lite filmer och så, kolla runt lite. Handla på Ica Maxi! Tycker att det är den bästa och fräschaste affären, oavsett köttfärsskandal eller inte. Alla affärer håller säkert på med exakt samma saker! Bara att det upptäcktes just här. Alla gör allt för att tjäna mer pengar.
Ska iallafall köpa på mig fläskfilé, var längesen jag åt det. Är mitt favoritkött! Mmm, grillad fläskfilé... Lite svårt att fixa nu men snart, när det slitar regna. Om det gör det.

Ska göra pizza idag... Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0