Fast i muggen

Så, nu har man återvänt från en tur på Freeport, av alla ställen. Den enda affären som egentligen är värt ett besök är ju Fabriksbutiken med outletpriser på porslin och glas från tex Höganäs, Rörstrand och Ittala. Från det sistnämnda hittar man alltid fina saker, är ju en sucker för randigt! Så jag fick med mig 6 stycken såna här fina, randiga muggar hem! Till och med Dimman tyckte om dom.

Problemet är ju bara att nu känns ju dom näst nyaste muggarna redan gamla.. Hmm jag kanske får ge bort dom till någon. Annars hittade vi inte så mycket mer, Dimman köpte sitt gamla vanliga hårvax och sedan åkte vi förbi Kållered på väg hem. Kollade lite på Ikea, men orkade inte köpa något. Letade sedan i alla sportaffärer jag kunde hitta, har bestämt mig för att mina nya skor ska bli ett par All star, problemet är bara att det inte finns beiga någonstans! Och det är bara beiga jag vill ha.
The search continues.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0