Grillfest!

Ahh... bara ordet gör ju att man blir glad! Fest där man blir mätt, mums! Och att det är min groda som fyller år gör ju inte saken sämre! Och hennes långa kille... Blir en dubbel. Får se vad man ska ha på sig bara... Allt detta med att välja outfit blir ju extra viktigt för mig som går omkring med blåställ på Volvo hela dagarna! Så jag har ju i stort sett bara helgerna att använda min garderob på, och nu på semestern då. Då vill man ju vara fin! Men man tänker och tänker och oftast blir det inte som man tänkt sig utan man drar ifrån och lägger till och så ser man så tråkig ut som man brukar göra...
Suck.
Men får väl ha nåt jag köpte igår då kanske.
Marsch in i duschen och börja fixa till sig!

Kommentarer
Postat av: Anna

visste inte att du hade ny blogg ju! ÅÅÅ kul ;)
tack för den fiiina presenten...
snart ses gen! pussa

2007-07-08 @ 17:43:06
URL: http://nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0