Helgen som gick... vattenpipa hos föräldrarna.

Då var helgen över för denna gången. Det var ingen planerad sådan överhuvudtaget, utan väldigt spontan, måste jag säga. Börjar med att jag slappar vid datorn, medans Dimman umgås med hans kompis... Mamma ringer och jag följer med familjen och broderns flickvän på bowling. Går inte så bra, kan jag meddela. Måste öva mer! Men kom inte sist iallafall. Eller näst sist för den delen, heller. Men vi är ju så många i min familj att det inte behöver vara bra för det.
IALLAFALL så är vi klara där och åker hem och käkar tacos när Dimman kommit, sedan spelar vi det pinsamma, men roliga, spelet "Lika par leka bäst". Sedan röker vi vattenpipa.
Hahaha, japp.
"Vad gjorde ni i helgen då?"
"Ja vi åkte hem till Sandras föräldrar och rökte vattenpipa vettu!"
Inte så konstigt som det låter kanske.. Bror med flickvän är nyss hemkomna fram Turkiet där en sådan inhandlades. Inte så tokigt! Bilder kommer, det kan jag garantera... Finns en hel del roliga.

Idag var dock bakissöndag för dom flesta så det blev Sagan om ringen-maraton och femton kilo godis och en pizza på det. Urk.

Kommentarer
Postat av: Maria

åååh bowling åååh godis ååå sagan om ringen:) hehe lät som mkt bra planering av helgen:)mm låter jätte bra då hörs vi då:)

2007-07-09 @ 11:59:55
URL: http://santamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0