Inredningstips / Tapetval?

Hmm sitter med lite ångest över hur vår nya lägenhet ska se ut... Finns så mycket fint att välja på och hittills har jag mest tänkt att "det är ju så långt kvar tills vi flyttar", men nu börjar det ju äntligen närma sig!
4 månader är det kvar nu, alltså snart dags att säga upp lägenheten och allt! Wiee!

Måste dock klaga lite på urvalet vi fick på Engelska tapetmagasinet. En liten, liten bok undangömd i ena hörnet av affären, medvärldens tråkigaste tapeter! Så vi valde mest neutrala, beiga färger som vi tänkte matcha med lite fondväggar och så.



Gillar randigt så himla mycket! Iallafall, den längst till vänster hade jag tänkt mig till sovrummet... Mmm, har hittat en matta på Bolagret som matchar himla fint! Sen den i mitten vill jag ha till köket/vardagsrummet. Lagom diskret, och skiftar bara lite i vissa ljus. Och den till höger.. Ja, var ska jag ha den? Tyckte den var fin, bara. Fast gästrummet/datarummet är ju inte bestämt än så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0