Konspirationsteorier

Åh vad jag är seg. Seeeeeeeg.
Kollade precis på en film med Eddie Murphy, Norbit, tror inte den finns på svenska biografer än... eller? Den var iallafall helt ok, men jag vet inte... Har alltid gillat Eddie, men jag vet inte. Allt detta med faderskap hit och dit, jag menar, så gör man väl inte? Och som gammalt Spice Girl-fan måste jag ju stå på Mel B:s sida, right?!

Anyway, imorgon kommer ett par kompisar från Jönköping ner hit så vi får se vad vi hittar på. Liseberg står tydligen på deras ToDo-lista så då kanske jag äntligen kan få åka lite härliga bergodalbanor med någon! Dimman är väldigt höjdrädd så det skulle aldrig falla honom in att åka med i något mer fartfyllt än, låt säga, Farfarsbilarna.
Jodå, gamla Lisebergsbanan skulle han kanske inte banga. Men ändå.

Shit vad var det som lät! Lät som ett pistolskott eller nåt... och det blixtrade till här nedanför!  Måste bevaka fönstret lite... Det gick en kille därifrån... Hmm. Jag vet att jag är lite konspiratorisk av mig men det lät jäkligt misstänkt. Kankse är nån kille som inte betalat det han skulle eller nåt... Måste komma ihåg detaljerna ifall polisen skulle behöva ett vittne. Fast vem vågar vittna nuförtiden?
Sååå glad för att vi ska flytta härifrån relativt snart. Bor i ghettot nu ju. Önskar att jag satt i vårat stora kök/vardagsrum med divansoffan och 42" TV:n framför mig och skrev istället för här. Kommer kännas mer som hemma när vi flyttat.
And there's no place like home...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0