Parfymgarderob

Idag har jag varit inne i stan och träffat Anna, det är alltid mysigt att ses... Åt gott på Jensens Biffhus (eller vad det nu heter...) och gick runt i stan. Var inte direkt sugen på att shoppa, känner mig inte helt frisk om man säger så. Men huvudvärkstabletter från Apoteket får väl räknas som hyfsat lyckat iallafall.
Provade denna parfymen också, som faktiskt luktar riktigt gott, även om jag alltid varit lite skeptisk mot kändisdofter. Den påminner lite om Ralph Laurens första, turkosblå parfym, och den älskade jag! Kanske lite nostalgisk.
Jennifer Lopez Live Luxe

Denna köpte jag häromdagen, mest för att Dimman älskade den, men den har växt i mina ögon (näsa) nu också... Luktar rosor, gott och kärlek! Amor amor från Cacharel är riktigt god.
Helst skulle jag vilja ha en hel garderob med parfymer, för man vill ju inte ha samma jämt, och man behöver ju välja parfym efter tillfälle, tycker jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0