Semester!

Äntligen fri! I drygt 4 veckor! Synd att det ska vara så kasst väder bara... kanske lika bra iof så slipper jag det dåliga samvetet för att jag åker in till stan och shoppar! Åhh jag kan knappt vänta! Har inte köpt något på väldigt länge, tappade helt suget för ett tag sen. Men nu ska det tas igen!             

       Så här ser jag ut idag... Lite tråkig kanske? Måste få in mer färg!

Lovade tyvärr Dimman att jag skulle diska innan jag åker in... inte så kul. Men får väl ta tag i det innan jag börjar gräva i garderoben.. Oh my god, det ser ut som ett slagfält därinne, verkligen. Men vad ska man göra? Måste ju vänta tills vi flyttar, wiee! Då ska jag ta över alla garderoberna från början så det slipper ligga byxor blandat med bikinis blandat med sommarskor och väskor i botten på skåpet. Inte särskilt lyxigt. Bohemchict kanske?
Nej disken kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0