Semesterklagan

Jag klarar verkligen inte av detta vädret. Måste ha sol. Måste ha värme. Orkar inte med alla velerier. Vill bara veta att nu är det stranden som gäller. Sola och bada. Har ju redan gjort allt man kan göra när det är dåligt väder. Slappa, sova, mysa, shoppa, äta, kolla massa film, träffa vänner, baka bullar, bowla, läsa tidningar plus massa mer!
Har inte haft någon användning av mina klänningar och linnen. Idag hade jag på mig stora jeans, tre tröjor plus en stor stickad kofta och en jacka på det! Say what!?

Detta längtar jag efter nu..     
Så typiskt att den enda sommaren vi bestämt oss för att INTE åka till Grekland så blir det så här.
Nej ja ä inte bitter...
Får väl gå och baka mer bullar eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0