Shoppinglistan

Ska till stan imorgon, min första semesterdag, och tar såklart med mig min Lista. Det är den som finns bredvid mig vid datorn och i soffan när jag läser tidningar. Bara att skriva ner vad man vill ha för stunden och så fort jag går utanför dörren är den med i väskan!

På min Lista just nu;
Sminkpenslar.
Necessärer - till allt smink.
Brun fejkskinnjacka.
Smycketräd. Eller smyckeshand.
Shorts! Alla färger och varianter.
Snygga kylväskan Paola, Åhléns.
Massa klänningar och tunikor från Indiska.

Har inte shoppat på evigheter nu eftersom jag trodde att magen skulle växa, så jag har några månader att ta igen! Måste komma på vad jag ska ha på mig på grillningen på fredag. Dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0