Söndag kväll och allt är lugnt...

Äntligen sitter jag här med min alldeles egen bärbara dator! Det tog sin lilla tid att fixa internetanslutningen men vill man ha nåt gjort så får man göra det själv... med lite hjälp av hjärtat.
Har haft besök hela helgen, så det har varit fullt upp... i lördags var vi hos Riste och Anna och lille Kevin såklart. Såååå söt och det var helt klart värt den ryggvärk jag har idag för att sitta stilla i två timmar och mata honom :)
Man blir ju så sugen bara... får se till att man kan sitta barnvakt lite senare när han växt till sig lite. Dom ville tydligen inte lämna ifrån sig honom när han bara var 5 veckor. Konstigt.

Väntar fortfarande på mina Scrubs-boxar. Det är lite slött tycker jag. Grr.
Åh, jag är lite irriterad idag. Bara är så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0