This is me... then.

Sådärja...
Då var man på G igen då! Jag har ju fortfarande den där drömmen om att ligga i sängen och knattra på tangenterna så det var bara att fixa en ny blogg! Bokmanuset får man väl skissa på lite senare. Senaste bloggen var lite tråkig... ville ju skriva mer än jag kunde men det gick inte för jag skulle vänta och sen gick det inte ändå.. ja. Lite omständigt men denna gången får man kanske bjussa på lite mer. Inget kul annars ju!
Vad vill jag skriva om.. hmm.
Jag vill skriva om mina knäppa förehavanden, flytten till nya lägenheten, min grek, bebisgörandet. Ja det mesta som cirkulerar i mitt huvud just nu.

Det här är jag iallafall. Då.
                                                                             
                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0