Cavalli är ju bra!

Verkar som att det bara är jag som tycker att det är en hyfsat bra kollektion som han dragit ihop. Många som verkar tveksamma till just detta samarbetet har jag märkt. Nästbästa enligt mig, efter Stellas. Jag menar, Viktor och Rolf?! Skräp rätt igenom om du frågar mig.
 Gillar ju saker som glimmar och eftersom det finns en akut brist på glamour i mitt liv så kanske det är just därför jag tycker om detta samarbetet.
Just leopardmönstrat känns inte helt hett just nu tycker jag, men om ett par år kommer det antagligen vara snyggt igen. Och den zebrarandiga klänningen gillar jag. Och den guldiga är jättefin! Men skulle man köpa den får den nog hänga in sig i garderoben ett par år innan man kan använda den, för att slippa springa på femton likadana inom en kilometers avstånd.

Mer glamour åt folket! (mig iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0