Idol-Margareta

Jag kan verkligen inte sluta snooza! Gjorde det i säkert 45 minuter imorse. Så sjukt segt idag.
Har drömt mycket konstiga saker på sistone också.
Häromnatten hade jag smitit in bland Idol-deltagarna och skulle precis uppträda för juryn i något slott men kunde inte ta en ton! Idol-Margareta, hette jag. Hehe.
Det är roligt med drömmar, det kan bli så sjukt ibland att man inte fattar hur man kan ha sån fantasi! Har klarat mig ganska bra undan mardrömmar, drömmer mest saker som är helt overkliga. Som när jag var ute och rastade min mussla i ett koppel, hela världen var grön. Det var lite konstigt.

Nej, dags för lite mysfrukost, en gigantisk kopp te är precis vad jag vill ha just nu. Och kesomackor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0