Jag blir så förbannad!

Jävla skit!
Blir så trött på den tjejen som har som jobb att hjälpa oss med lägenheten! Helt värdelös är hon!
Hon jobber på Myresjökök och är kass. Det börjar med att vi kommer dit för att välja kök, förväntansfulla och har ingen aning om hur detta ska gå till. Hon är helt ointresserad, ohjälpsam och dryg.
Det är inte svårt. Det är hennes jobb. Vi vill ha standardkök, förutom på en punkt. Vi vill ha valnötsbänkskiva istället för grå. I badrummet också. "Javisst", säger hon. Inte helt komplicerat.
Papprena blir hemskickade för att vi ska skriva på, men då ser jag att det står att bänkskivan är grå. Skickar tillbaka och ringer och säger att hon skrivit fel.
Får tillbaka papprena efter ett par dagar och skriver på, men ser att det fortfarande är grå bänkskiva i badrummet. Ringer igen, säger att det är fel och efter en vecka får vi papper som det står rätt på.
Men igår. IGÅR.

Vi var och kollade på lägenheten, en snäll snickare släppte in oss för att vi skulle se inuti.
Och W T F!!!
Den jävla helvetesbänkskivan är GRÅ! Och monterad! Jag trodde jag skulle flippa totalt och slå in skåpen med slipmaskinen, jag blev så jävla förbannad!

Och nu sitter jag och ringer, och ringer, men ingen som svarar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0