Mycket nu

Har haft att göra hela dagen idag. Var tvungna att ställa klockan på tio idag så vi kom upp i tid. Tomas bror David kom förbi och skulle kolla på möblerna han ska köpa. Drack lite kaffe och sedan körde jag Dimman till fotbollen och jag åkte till stan. Helt själv. Det bästa! Klarar inte av att ha Dimman med mig iallfall, snacka om att få flippen! Tror att det kommer gå så bra när vi får barn sedan, har jag klarat av Dimmans tjat om när vi ska åka hem klarar jag vad som helst!
Köpte lite småsaker, foundation, väska och skärp från H&M. Hittade en rolig klänning där också, men den var lite väl... mycket, kan man säga. Nu har vi städat i några timmar och ska snart hämta hans föräldrar på flygplatsen. Helt sjukt att dom snart är här! Massa god mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0