Okristligt tidigt

Ja fy fan. Satt och dividerade med mig själv för en stund sedan efter att ha lämnat av Dimman om jag skulle somna om ett par timmar till, eller sitta och njuta av soluppgången med en stor kopp te och bli trött och grinig senare ikväll. Jag valde det senare.
Så här sitter jag nu, framför Morrongänget med en stor kopp grönt nej vad säger jag, svart Earl Grey med tre nej vad säger jag, fyra sockerbitar. Blev nästan en massa ljug där.
Iallafall; hade jag somnat nu så hade det blivit stressigt sedan, med en massa saker som ska göras. Har tvättid och måste tvätta en massa täcken och lakan, måste diska, packa, raka benen, städa och köpa Fars-Dagpresent.

åhh...
Är så trött. Redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0