Sugen på utbildning

Jag känner ett stort behov av att lära mig någonting. Jag vill utbilda mig! Iallafall gå någon kurs, eller liknande. Önskar att jag vann fem miljoner kronor, hade sökt till något direkt! Det blir ju lite jobbigt att hoppa av jobbet på Volvo och börja leva på studiebidrag när man har miljonlån. Vill verkligen inte ta studielån.
Funderar på att om jag nu blir mammaledig någon gång, ska jag nog försöka ta och synka det med någon kurs. Men vad ska man välja? Det finns så mycket jag skulle kunna tänka mig.
- Make-upartist / Sminkös.
- Barnmorska. Läkare egentligen men klarar nog inte av det.
- Inredningsarkitekt.
- Mäklare.

Om inget av det ovanstående går i uppfyllelse så går det bra med vilket kontorsjobb som helst! Bara jag får ha mina egna kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0