Älskar att bada!


Här sitter jag och min kompis på hakan i badkaret och njuter! (Hade jag inte sagt nåt hade det kanske inte märkts, men det bjuder jag på).
Känns som en billig och enkelt fixad vardagslyx! Man peelar kroppen, smetar på en ansiktsmask, plockar ögonbrynen, rakar ben, armhålor, klipper naglarna, packar in håret, skrubbar fötterna och vad mer man nu kan hitta på! Jo, dricker nåt kallt, läser massa tidningar, äter choklad och vindruvor, fyller på med mer varmvatten (hett ska det vara), och ja. Nu kommer jag inte på nåt mer.
Men man känner sig som en ny människa efteråt! Skööönt.

Vi hade lite problem med den nya lägenheten, skulle vi ha badkar, eller bara en dusch? Snyggare med bara en dusch med glasdörr, plus att det blir mer plats över. Men så skönt att ha badkar och med tanke på att jag spenderade typ 6 av mina 8 första år i badet så kommer det väl till användning om vi nu får barn nångång. Så det blev badkar. Man kan ju alltid ta bort det när och om man ångrar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0