Äta bör man...


Mmm... Ibland krävs det inte mer än ett par salamimackor och en stooor kopp Earl Grey för att man ska bli pigg och glad! Gott!
Har försökt att gå över till grönt te, det gröna Earl Grey-teet smakar helt okej faktiskt, men kan ju inte slå originalet. Därför brukar jag alltid fuska och till slut står det gröna oanvänt i skafferiet.
Big problem.
Känner mig rätt glad idag faktiskt, ska städa och packa lite nu. Sedan ska jag experimentera lite med min middag! Hade tänkt försöka mig på med kycklingfilé med tomat och basilikasås, men vi får väl se hur det går. Kanske blir det bara en vanlig currysås. Gott det med! Älskar kyckling.
Nu babblar jag bara ju.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu blev jag allt sugen på en salamimacka!!!

2007-10-03 @ 14:35:20
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0