Cancerfläckar

Japp, dom ska jag leta efter idag. Inte jag, utan en läkare såklart. Hade jag letat hade väl de flesta tagits bort. Har alltid haft mycket födelsemärken, eller leverfläckar kan man ju säga också eftersom jag inte föddes med dom. Men det låter lite äckligt tycker jag. Fläckar duger bra.
Läste om en tjej som hade massa fläckar på ryggen som hon hade komplex över, men hennes kille sa att han tyckte om dom och att det såg ut som en stjärnhimmel.

Till mig sa dom att jag såg ut som en prickigkorv. Inte riktigt samma division, kanske.
Har alltid haft komplex för alla fläckar. Men jag kan ju inte riktigt göra något åt det, för ärr över hela kroppen är ju inte att föredra heller, kanske.

Har tagit bort fyra stycken tidigare. Två när jag var liten, och då sövdes jag eftersom den ena var på kinden och den andra bakom örat. Ärret syns knappt nu, men på skolfotot i ettan har jag massa tejp i ansiktet. Inte glad.
Den tredje var det "aktivitet" i, vad nu det betyder, och satt på ryggen vilket gjorde det till ett fult jätteärr. Och den fjärde för två år sedan på baksidan av låret. Gjorde ganska ont eftersom bedövningen inte tog vilket jag märkte först när hon stack skalpellen i låret.

Hoppas det går bra idag och att dom inte hittar något. Vill inte ta bort fler!

Kommentarer
Postat av: Wennie

Men oj.. lycka till idag

2007-10-25 @ 11:18:13
URL: http://wennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0