Fredag natt och allt är lugnt...

En jobbig kväll.
Ligger i sängen nu och kan verkligen inte varva ner! Trögt att andas igen och då änstränger jag mig hela tiden för att ta djupa andetag och då värker det ju till slut i lungorna och då tänker jag att dom kanske lägger av att fungera snart.
Så knäpp är jag.

Får hoppas att morgondagen blir bättre, ska sova ut ordentligt, äta rejäl frukost och sedan ut på en liten runda; Mio (sideboard och soffbord), Ikea (smågrejer), Mediamarkt (Scrubs säsong 4) och Elgiganten för att köpa telefon. Och kanske Bianco för att köpa skor. Ja, det blir en del att göra iallafall. Mest önsketänkanden, skulle jag tro.

Ska väl ta och ringa min kära broder som emigrerat till Katrineholm av alla ställen. Vi ska upp och hälsa på någon helg, med Singstarförfest hoppas jag! Hans tjej som kommer därifrån är kusligt lik Tilde Fröling. Tycker jag!

Nej nu är klockan tre. Nu får det vara nog. Ett säkert sömntrick är att läsa lite i Martina-koden av Martina Haag. Vet inte varför men somnar på ett par sekunder oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0