Huvudvärk

Har huvudvärken från helvetet just nu. Har haft sedan sista rasten på jobbet, det vill säga lite innan elva. Har ont på ett ställe på högra sidan av bakhuvudet, det det typ ilar av smärta när jag rör mig eller anstränger mig. Sedan "vanlig" huvudvärk i resten av huvudet. Känns som att hjärnan är svullen och inte får plats. Har kanske tänkt för mycket idag? Hoppas att tabletten jag tog hjälper snart.

Har bara haft denna sortens huvudvärk en gång tidigare, det var sist mellan jul och nyår. Kunde inte ens ta på mig tröjan utan att det kändes som att huvudet skulle explodera! Fick panikångest en kväll eftersom jag var helt övertygad om att det var en hjärntumör. Det var nog nåt av det värsta jag varit med om. Var helt säker på att jag skulle dö. Ingen rolig känsla. Hoppas inte det blir så ikväll när jag lägger mig... Hoppas, hoppas det har släppt tills dess!
Vad ska man göra...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0