Ja nu sitter man här

Äter lite rester från igår. Gott! Har pluggat grekiska i flera timmar. Hade jag vetat hur mycket det var att göra hade jag börjat tidigare än samma dag det ska vara klart :)

Har fortfarande ont i halsen av någon anledning. Undrar vad det kan vara? Tänk vad grymt det hade varit om jag vore läkare. Då hade jag ju  vetat vad det var för fel på mig hela tiden!
Å andra sidan hade jag ju vetat om en hel massa andra symtom som jag hade applicerat på mig själv sedan. Och det där med att obducera lik på utbildningen... nja. Jag är nog inte riktigt redo för det än.
Men vinner jag pengar tillräckligt för att inte behöva oroa mig under studietiden ska jag nog utbilda mig till något sådant.
Läkare, barnmorska eller makeup-artist. Promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0