Måndag morgon och allt är lugnt

Så då har ännu en helg passerat, nästan obemärkt. Var även lyckligt lediga i fredags, men det känns inte som det i kroppen. Summumum; Fick äntligen chansen att se Idol på den riktiga tiden! Men då blev det ju tråkigt att hänga framför reprisen på söndag morgon... Träffade även min Anna och åt supergoda kladdkakemuffins! Måste baka såna. Sen i lördags, efter många om och men och flera anledningar, blev det ingen kräftskiva för mig. Fick trösta mig med tacos, vilket iof inte var helt fel. Och en skällande Rocco.

Och på natten mellan lördag och söndag vaknade vi av telefonen vid tretiden. Dimman kompis hade fått en dotter! Vad roligt! Så igår var vi på Guppi och handlade lite, en jättesöt liten rosa overall, med tofflor och björnöron :)

Sedan var det häng hemma hos Maria och Kristian hela dagen. Thaimaten gör mig bara mer och mer besviken. Vårrullarna är inte ens goda längre! Fick trösta mig med Marabou Daim.
Gick in i våran lägenhet också, den har fått väggar! Mätte lite så vi vet att sofforna får plats. Det gör dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0