Många blodprover blir det

Sjukt tidigt. Och nu har jag ändå varit uppe en stund. Ska ju till Sahlgrenska idag och ta alla blodproven! Och då var jag tvungen att äta innan 8. Så det var bara att pallra sig upp vid 7.30 och käka lite cornflakes. Lagom hungrig man är då!
Alarmsignalen på nya mobilen är tusen gånger skönare att vakna till än den gamla! Harmonisk, på något sätt.

Så idag då. Båda jag och Dimman ska lämna blod, man ska tydligen kolla om någon av oss har kromosomfel. Har vi det, kommer vi aldrig lyckas få barn. Lite jobbig väntan, men det är såpass ovanligt sa läkaren, att vi inte behövde oroa oss så mycket.
Haha, hon visste inte vem hon pratade med. The master på att oroa sig!

På tal om det, är jag sjukt orolig över en liten sak på halsen. Det gör jätteont på en punkt på struphuvudet, bredvid pulsådern, ungefär. Är superömt, och jag känner det när jag böjer nacken bakåt, eller sväljer och tar jag på det så skriker jag nästan. Och det är inte på huden, utan på strupen! Jaja. Vad kan det vara...? Tumör? Blåmärke?

Anyway. Ska ta cirka sju andra prover idag också. Det blir en jobbig väntan på svaren.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är allt en äkta hypokondiker ;) men jag förstår att det är jobbigt att vänta på provsvaren. Håller tummarna för att allt är okej!

2007-10-15 @ 10:21:39
URL: http://www.annikanorman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0