Natti

Sitter här med tandborsten i munnen i rummet som Gud glömde, ungefär. Flyttlådor, sopsäckar med skräp och påsar med tvätt slåss om utrymmet med mig, eftersom Dimman lagt beslag på den bärbara. Han är helt inne på Bingo på nätet. Förstår inte hur man kan lägga ner tid och energi på att bli förbannad på en dator. Beroendeframkallande verkar det vara iallafall. Bäst att inte prova något sådant, med tanke på hur lätt jag fastnar i något. Spelade något fruktspel på Miniclip varje dag i veckor... Usch.

Känns som söndag idag. Antagligen för att kvällen blev ganska så seg. Det kliar i fingrarna efter att pilla med den nya mobilen! Men det är en skön söndag imorgon, och på måndag är vi också lediga. Vi blev dock lurade på våran lägenhetsvisning som skulle vara då, men i sista stund flyttades det fram två veckor. Trist. Men ska till sjukhuset tidigt på måndag och ta alla blodprov som behövs för utredningen, vilka blev en hel del. Kan vara skönt att sova lite mitt på dagen sedan.

Hursomhelst, imorgon ska jag och Amie göra Göteborgs shoppingstråk osäkra. Förhoppningsvis med någon god pastalunch på det. Tråkigt bara att jag redan tagit pengar från sparkontot som nu är slut. Får ta lite mer så att jag klarar mig i nödfall imorgon. Typ om jag hittar dom perfekta stövlarna! Nej, men jag har ju en del presentkort att göra mig av med. 250 kronor på H&M kan man ju hitta en del smått och gott med. Får väl snart en till tror jag. Är ju en av deras bästa kunder! Ingen annan som hört det? Guldkund och allt :)

Sen på eftermiddagen/kvällen drar vi till Mitsos och Carolina för att beskåda deras nykläckta underverk! Köpte en jättesöt liten rosa overall med öron från Guppi för två veckor sedan. Hmm, hoppas hon inte har hunnit växa ur den redan...

Nu ska jag nog snart krypa ner mellan de nytvättade lakanen och läsa lite tidningar. Behöver lite inspiration till vad jag ska dra på mig för trasor imorgon. Vill satsa på klänning eller kjol med strumpbyxor... men vi får väl se.
Klär mig väldigt tråkigt, men önskar att det inte var så.

Det löser sig, sa han som sket i Valhallabadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0