Så gick det på dopet

Var ju som sagt lite hektiskt i lördags. Vi sprang omkring som yra höns här hemma bland flyttlådor och skräp, letade efter plattänger och slogs om duschen. Jag gjorde ett kort till Kevin som jag glömde ta kort på, men det blev ganska fint enligt mig. Vi stressade iallafall iväg vid ett ungefär för att vi skulle komma lite tidigare för att gå igenom allt. Allt man skulle göra i kyrkan och vem som skulle göra vad och säga vad och så vidare.
Kevin var väldigt lugn i kyrkan, gnällde bara lite ibland, men med nappen i munnen var han tyst! Dimman läste en dikt också, den var väldigt fin och handlande om Kevin. Han hade iof hittat den på internet men den var helt okyrklig så det passade bra :) Jag höll Kevin efter att han "badat" och fy satan vad ont det gjorde i armen efter ett tag! Höll ju nästan på att svimma, mitt hjärta slog ju konstigt som vanligt, men det hade inte passat att sjunka ner på golvet med honom i famnen mitt framför alla.

Sedan blev det SUPERGOD buffé med ja allt möjligt. Pastaröra med kyckling och basilika och massa annat och nån bulgurröra och världens godaste prinsesstårta! Och jättegott ciabattabröd. Man var fullkomligt proppmätt efteråt! Släkten stack hem och kompisarna åkte hem till Anna och Riste, ät lite mer av resterna och kollade presenter. Hann med tolvfärjan hem och var helt slut! Träningsvärk i armen också.

image195
Sånt här ska man ju också göra. En gudfaders plikt :) Fin bild tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0