Tisdag.. segaste dagen


Så här såg lägenheten ut för ett tag sedan. Nu har den väggar, tapeter och denna veckan förhoppningsvis golv också! Snart bara en månad kvar!

Har packat lite idag, gått igenom kanske en fjärdedel av köksskåpen, och det tog sin lilla tid. Bara hunnit med det och lagat mat. Idag blev det kyckling"gryta", med curry, lök och morötter. Och ris till det.
Fortsätter såklart denna veckan med att (försöka) att inte äta godis eller choklad förrän helgen. Det har faktiskt gått bra i tre veckor snart, förutom förra torsdagen då jag åt ett par ferraribilar. Shame on me! Lyckades till slut få i mig Daimen jag köpte till denna helgen, men kunde helt ärligt klarat mig utan. Hade räckt med lite popcorn eller glass, tror jag.
Men nu är det frukt som gäller fram till lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0