Denna soffan är nu i vår ägo!

Var ute på soffshopping idag, det var dags nu eftersom det bara är ca två månader kvar tills vi flyttar! Vi åkte till den stora Mio-butiken i Frölunda och bestämde oss för denna!

image151

Så den 29 november åker vi och hämtar den! Köpte en bäddsoffa också, när vi ändå var där. Och en spegel. Lika bra att passa på medans man har plånboken uppe kanske? Bestämde lite andra grejer vi ska köpa, fast det är inte lika lång leveranstid på dom så vi väntar lite. Bland annat ett sideboard i valnöt som var väldigt fint. Ett matbord, även det i valnöt. Barstolar till köksön. Och lite annat smått och gott. Nöjda är vi iallafall! Eller jag, kanske jag ska säga. Killar har tydligen inte den förmågan att se saker framför sig, att föreställa sig soffan i en viss färg eller var den passar bäst. Så är jag nöjd är han nöjd. Säger han.

Nu har jag tyvärr lovat att diska så det är väl lika bra att få det gjort... Blä vad tråkigt. Åker till Maria och Kristian sedan så kan inte skjuta upp det till senare heller.

Kommentarer
Postat av: Anna

fiiin soffa! nästan precis likadan som våran o samma färg osså! hehe..
Valnöt bord som vi har också! hehe...
vad köpte ni för barstolar'? träslag?
kostade?
pappa säljer sina nämligen, 2 i ek med svart sits tror jag... 1 år gamla eöller nåt sånt.. för dom har ingen köksö längre!
KSa bli roligt att få se hur fint det kommer att bli hemma hos er snart :))
puss

2007-09-23 @ 17:01:13
URL: http://www.nogg.se/annagumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0