Detta är lyx för mig

Vi har ett litet, litet badkar. Man kan ligga två i det om man vill, men då kan man knappt ha något vatten i. Plus att man måste resa sig samtidigt eftersom man i stort sett sitter fast i varandra.
Men idag låg jag där själv efter jobbet i ungefär en och en halv timma. Jag noppade ögonbrynen, filade, klippte och fixade naglarna, rakade benen, gjorde en ansiktsmask som rensade porerna, scrubbade och peelade hela kroppen och gjorde en inpackning. Jag är fortfarande skynklig.
Dimman låg i soffan och kollade på fotboll, lika seg som jag efter en lång dag på jobbet, och båda två hade det superlyxigt.
Nu ska vi ta och kolla på Svensson, Svensson på nätet och käka smörpopcorn. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0