Fönstershoppa randiga tapeter

Nu längtar jag till lördag. Jag och Maria har bestämt att vi ska in till stan och shoppa utav bara den! Ingår en del fönstershopping i det också såklart, bland annat lite tapeter och annat skoj vi båda kommer att behöva inhandla framöver.
Engelska tapetmagasinet har äntligen tagit sitt förnuft till fånga och gjort så att man kan se på alla deras tapeter på hemsidan, inte en dag för tidigt. Många fina, men dyra, där. Är som sagt inne på randigt, så det får det bli i sovrummet iallafall. Har hittat en supersnygg!
Sen blir det lite scrapgrejer, min mormor fyllde 75 häromdagen så ett litet album till henne ska man väl kunna knåpa ihop. Och kolla lite kläder och smink också kanske...? Har inte köpt en enda sak efter att lönen kommit... eller jo, en mascara bara.
Stackars Dimman ska jobba över, känns lite i samvetet men inte tillräckligt mycket. Måste ju ha pengar till det jag köper! :)
Denna var fin! Gillar när ränderna är på bredden.

image120

Kommentarer
Postat av: Maria

mm den tapetern va jätte fin..

2007-09-07 @ 13:44:22
URL: http://www.santamaria.blogg.se
Postat av: Anna Panna

oj vad fin den var - tack för tipset om den grymma hemsidan. Otroligt fin!

2007-09-24 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0