Lycka är ledighet

Jobbade inte alls mycket idag. Det var superskönt! En dryg timma i slutet bara, annars bytte vi tak i flera timmar. Och imorgon blev vi helt överraskade med en ledig dag med full betalning! Inte helt fel, tycker jag. Ska passa på att träffa Anna då, det är ju lite svårt att få ihop det annars ju.
Fortfarande trött efter tidiga uppgångar tidigare i veckan, men det får bli lite Marabou Daim och sen läggdags. Stackars Dimman, ska jobba över imorgon. Och jag bara shoppar. Som vanligt...?
Min lista blir bara längre och längre, iallafall. Men detta året tänkte jag att jag skulle skriva upp allt jag vill köpa på en lista, och så har man den som önskelista till jul sedan! Mina föräldrar klagar alltid alla andra år på att jag inte önskar mig något speciellt, men nu kommer det finnas grejer kan jag lova!
Får se om tomten är snäll i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0