Nej om man ska...



... ta och gå till sängen kanske? Har en hel hög med tidningar som jag av någon konstig anledning inte har hunnit läsa än. En hög med Glamour, Cosmopolitan, Elle, Pause och Elle Interiör. Puh! Bara att sätta igång!
En sak jag stör mig på; Gillar verkligen tidningen Glamour, med chefredaktören Charlotta vad-hon-nu-heter blev det inte mode på liv och död på något sätt. Utan en bra tidning där det mesta är läsvärt. Men nu, NU ska hon enligt ryktena sluta och ersättas med, ve och fasa, Jonna vad-hon-nu-heter som nu är chefred. för Cosmopolitan. Och det är en av de hemskaste tidningar som finns! Ja, jag vet att jag köpt den men samlar man så gör man, eller? Känns som att dom tar en form och utgår från den i varje nummer.
"Hmm nu gör vi ett exakt likadant nummer som förra månaden, byt ut 'Sex' mot 'Sexigt' och 'modemåste' till 'modemåsteha' och sen klart! Kom igen Cosmotjejer, Cosmogirlpower" och kräääk.

Anywho...

Måste bara berätta om killen i lördags som var här och skulle kolla på lägenheten.
-Hej jag heter Ibu, sa han. Hehe. Då var jag bara tvuuungen att säga att jag hette Metin...
Moahaha!

Kommentarer
Postat av: Maria

mohaha du har såå rätt angående cosmo...
jag har samlat på mig en hygglig tidningshög ja med, hur ska jag veta vad ja ska ha på mig nu.. :)

2007-09-03 @ 10:34:56
URL: http://www.santamaria.blogg.se
Postat av: Annika

hahaha!! Stackarn... det kan inte va kul att heta Ibu i tider som dessa ;) inte metin heller. Och apropå namn: Charlotta Flinkenberg och Jonna Bergh Wahlström. har hört rykten om att Charlotta ska starta upp Vouge men är inte alls säker... slutar gör hon iaf!

2007-09-03 @ 20:22:15
URL: http://www.annikanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0