Positive vibrations

Äntligen är denna veckan över! Lediga imorgon - vilken lyx! Ska göra massa roligt i helgen också... Imorgon ska vi åka och köpa satinlakan, äta thaimat och träffa Tomas och sen på kvällen träffa Nico och Daniella. Måste försöka ta en bra bild på honom så att alla kan se hur lik han är Joey i Vänner! På lördag är det äntligen dags att träffa Anna och Rickard igen, mästarmöte i spel kanske? Och på söndag ska jag först sega framför alla veckans Idol-avsnitt och sedan åka till mamma och pappa och äta lite. Min bror kommer vara där också, ska bli roligt att träffa honom nu! Har inte setts sedan han flyttade hemifrån till Katrineholm i juli...
Ska väl föröka åka förbi lägenheten och kolla om latmaskarna där kommit något längre än sist... knappast.

Fick hem alla mina 300 bilder från Postfoto idag också, det gick snabbt! Två dagar tog det. Så roligt att ha så många utskrivna bilder att bläddra i. Ska rama in och ge bort några tänkte jag. Blir så snyggt med vit ram runt bilden tycker jag!

Tänkte bara tänka positivt idag för att dagen skulle gå snabbare. Fungerade ganska bra faktiskt! Blir lite roligare än att bara gå runt och vara grinig, som jag brukar :)
Så fort en negativ tanke dyker upp i huvudet, vänder jag det bara till något positivt. Behöver inte vara speciellt logiskt, bara tanken försvinner. Ska fortsätta så tror jag.
Lite problem med hur jag ska vända hjärtklappning till något positivt, bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0