Prickmottagningen

Såja, då har man beställt tid till hudmottagningen för att kolla upp alla mina födelsemärken. Eller säger man leverfläckar? Tycker att födelsemärken låter bättre. Sist jag var där tog de bort en stor på baksidan av låret direkt. Ligger där naken på britsen och känner en stor bedövningsspruta bli instucken i låret. Och sedan känner jag en skalpell.
"Aaahhjj, ska det verkligen kännas, det gör ooont!!"
Ojdå, sa hon bara. Vi tar en spruta till. Sedan var den borta! Och där finns ett stort, fult ärr istället.

Usch, jag gillar verkligen inte dom här  prickarna. Finns överallt på hela kroppen, och dom blir bara fler och fler ju längre tiden går. Det är nog dom jag har mest komplex över på min kropp. Det och mina sneda tänder.
En tjej berättade om sin prickiga rygg i någon tidning, och hennes pojkvän sa att hennes rygg var inte ful, utan såg ut som en stjärnhimmel. Det var gulligt.
Men jag tror inte på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0