Skräplyckoprogram

Mmm, sitter och äter frukost nu, har precis avnjutit ett par avsnitt av Scrubs. Och medans jag sitter och tuggar på mina kesomackor, och Dimman kollar det han missade av Heroes på datorn, dyker dessa jäkla programmen upp.
Momento och Lyckochansen och allt vad dom nu heter går mig på nerverna. Skitprogram! Att folk sitter i timmar framför dessa amatörprogrammen går över mitt förstånd.
Men, det finns en rolig sak som hänt på fyrans program. Den råkade stå på i bakgrunden när jag satt vid datorn och då ringde en ung kille in. Och för att kunna vinna pengarna måste ju alla svara först på en jättelätt fråga, typ hur många minuter går det på en timme?
Hans fråga var "Med vilken sport förknippar man David Beckham?"
Ehh...öhmm... Golf?, var hans svar.
Nej det var fel, nu missade du chansen att vinna 20 000, moahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0